jueves, 16 de diciembre de 2010

EGOERA EZBERDINAK

1. EGOERA
Egoera: Eskola barruan erretzeagatik
Parte hartzaileak: Ikaslea, arrapatu duen irakaslea (zuzendaria)
Helburua: Eskola barruan ez erretzeko sinestarazi




2. EGOERA
Egoera: Klasean mugikorrarekin egoteagatik
Parte hartzaileak: Ikaslea, arrapatu duen irakaslea (zuzendaria)
Helburua: Klasean mugikoarra ez erabiltzea eta mugikorra itzultzeko





3. EGOERA
Egoera: Normalean etxerako lanak ez egiteagatik
Parte hartzaileak: Ikaslea,tutorea eta gurasoak
Helburua: Bere autoheziketarako beharrezko dela sinestarazteko




4. EGOERA
Egoera: Eskolako leiho bat apurtzeagatik
Parte hartzaileak: Ikaslea eta tutorea
Helburua: Eskolako materiala errespetatu ikasteko






5. EGOERA
Egoera: Eskolako materiala lapurtzeagatik
Parte hartzaileak: Ikaslea, tutorea eta zuzendaria
Helburua: Eskolako materiala errespetatu ikasteko


6. EGOERA
Egoera: Azterketa batean kopiatzeagatik
Parte hartzaileak: Ikaslea tutorea eta arrapatu duen irakaslea
Helburua: Bere autoheziketarako beharrezko dela sinestarazteko





7. EGOERA
Egoera: Klasekideei errespetua faltatzeagatik
Parte hartzaileak: klase osoa eta tutorea
Helburua: Erakusteko gizartean elkarbizi behar garela eta besteek errespetatu

8. EGOERA
Egoera: Irakasle bati jotzeagatik
Parte hartzaileak: Ikaslea, irakaslea, tutorea, zuzendaria eta gurasoak
Helburua: Falta larria dela erakusteko eta bere erreakzioak kontrolatzen ikasteko


9. EGOERA
Egoera: Eskolan droga sartzeagatik
Parte hartzaileak: Ikaslea, tutorea, zuzendaria eta gurasoak
Helburua: Delitua dela erakusteko eta eskolak drogak ekiditzea du oinarri


10. EGOERA
Egoera: Klasean asko hitz egiteagatik
Parte hartzaileak: Ikaslea eta tutorea
Helburua: Arreta jarri behar duela eta burua sineztarazi behar duela







11. EGOERA
Egoera: Irakasleei errespetua faltatzeagatik
Parte hartzaileak: Ikaslea eta irakasleak
Helburua: Eskolatik kaleratu dezaketela eta jarrera hobetzeko



12. EGOERA
Egoera: Klasean jateagatik
Parte hartzaileak: Ikaslea eta irakaslea
Helburua: Errespetu falta dela ulertzeko eta jolastokiak direla hori egiteko



13. EGOERA
Egoera: Eskolatik baimenik gabe ateratzeagatik
Parte hartzaileak: Ikaslea, tutorea, zuzendaria eta gurasoak
Helburua: Klaseko orduetan zerbait gertatzen bazaio, jakiteko eskolaren ardura dela


14. EGOERA
Egoera: Baztertua izateagatik
Parte hartzaileak: Ikaslea, tutorea eta eskolaren psikologoa
Helburua: Besteekin erlazionatzeko gai izateko




15. EGOERA
Egoera: Haurdun geratzeagatik
Parte hartzaileak: Ikaslea (ikaslearen bikotea), tutorea eta gurasoak
Helburua: Laguntza eskeintzeko eta bere familia ulertzeko





16. EGOERA
Egoera: Normalean klasera ez joateagatik
Parte hartzaileak: Ikaslea, tutorea eta gurasoak
Helburua: Ulertzeko klasera joatea bere etorkizunerako lagungarria izango zaiola


17. EGOERA
Egoera: Talde problematiko batean sartzeagatik
Parte hartzaileak: Ikaslea, tutorea, gurasoak, psikologoa
Helburua: Azaltzeko non sartu den eta horrek daukan desanbantailak



18. EGOERA
Egoera: Lodia sentitzen delako eta heziketa fisikoa egin nahi ez duelako
Parte hartzaileak: Ikaslea, heziketa fisikoko irakaslea eta psikologoa
Helburua: Azaltzeko lodiak izateagatik besteek bezalako gai dela heziketa fisikoa egiteko




19. EGOERA
Egoera: Heziketa fisikoa egin ondoren, dutxetan argazkiak ateratzeagatik
Parte hartzaileak: Ikaslea, heziketa fisikoko irakaslea, tutorea eta gurasoak
Helburua: Azaltzeko hori debekatuta dagoela eta batzuetan kartzelara joan dezakela



20. EGOERA
Egoera: Jantokiaren ondoren, hainbat aldiz oka egiten susmatzeagatik
Parte hartzaileak: Ikaslea, susmatzen duen irakaslea, psikologoa eta gurasoak
Helburua: Azaltzeko hori gaixotasun bat dela eta osasunerako txarra dela

No hay comentarios:

Publicar un comentario